Arval is al jaren één van de meest gewaardeerde leasemaatschappijen en behoort tot de top 5 grootste in Nederland. Ze is al 12 keer uitgeroepen tot beste leasemaatschappij en blijft zich continue verbeteren en vernieuwen. In 2015 wilde Arval de sprong maken naar het MKB waar ze eerder nog niet actief in waren. InfoTrade werd, via zusterbedrijf LeaseTrader, door Arval benaderd om mee te denken over de benadering van een nieuwe marktsegment.

Onze kennis doorvoeren naar succes

Onze Google AdWords specialisten hebben samen met de specialisten van Google een uitgebreid plan opgesteld voor Arval. Ze begaf zich in een nieuwe markt en moest dus als nieuwe speler een positie zien te vinden tussen alle MBK lease concurrenten. Door Google AdWords gericht op doelgroepen in te zetten hebben wij ervoor gezorgd dat Arval zich nu ook gepositioneerd heeft als een belangrijke lease aanbieder voor zowel zakelijke als private lease.

Gerichter adverteren

Met de groeiende kennis van onze specialisten en het steeds uitgebreidere aanbod van Arval blijft haar positie steeds sterker worden. Nu Arval een uitgebreider aanbod heeft voor zowel zakelijke als private lease zijn er meer mogelijkheden voor adverteren bijgekomen. Hierdoor kunnen de advertenties heel gericht worden ingezet en komen de zoekopdracht en wat er in de advertentie staat meer overeen.

Doordat we deze aanpak hanteerden zagen we al snel een stijging van de offerte-aanvragen tegen lagere kosten per aanvraag. De kwaliteit van het websitebezoek en het rendement waren verbeterd.

Gerichter adverteren zorgt zeker voor een succesvolle campagne! Benieuwd of InfoTrade ook wat voor jou kan betekenen? Lees meer over het opzetten en beheren van bijvoorbeeld een AdWords campagne, of bel ons op 02 540 60 85 voor meer informatie over de mogelijkheden!