Interhouse

Interhouse is een gerenommeerd verhuurmakelaar en een  franchise-organisatie bestaande uit 10 zelfstandig opererende vestigingen. Bij Interhouse, ontstond door de groei van de organisatie en het stijgende belang van online marketing de behoefte aan meer kennis.  Om de online marketing voor een groot deel te decentraliseren organiseerden wij een Google Ads training voor de vestiging eigenaren.

De doelen van deze training waren

  • In zo kort mogelijke tijd de basis kennis over te brengen
  • De vestiging eigenaren enthousiasmeren
  • De vestiging eigenaren voorbereiden voor het zelfstandig samenwerken met de desbetreffende specialist van InfoTrade. Met de bedoeling dat online campagnes zelfstandig en optimaal ingezet kunnen worden.

Branche gericht en interactief

Onder andere door deze intensieve training die branchegericht en interactief was, is de online marketing nu met succes grotendeels gedecentraliseerd. De vestiging eigenaren voeren in de eerste plaats hun eigen campagnes binnen de kaders van de organisatie. Er kan nu snel en gericht worden ingesprongen op regionale ontwikkelingen. Ook biedt deze nieuwe werkwijze meer vrijheid om de groei te versnellen en nieuwe klanten te vinden met behulp van online marketing.

Benieuwd of InfoTrade ook wat voor jou kan betekenen of wil je een workshop voor je eigen bedrijf? Lees meer over onze diensten of bel ons op 023 540 60 85 voor meer informatie over de mogelijkheden!