7 augustus 2017

Google Ads heeft een vernieuwde, slimmere versie gemaakt. Het is nog overzichtelijker en het heeft nieuwe functies. Een van die functies is dat je op basis van je unieke bedrijfsdoelen je campagnes kunt maken en verbeteren.

Nieuwe functies uitgelicht

Naast de bovengenoemde nieuwe functie, is het nu ook mogelijk om sneller toegang te krijgen tot de functies die je het meest gebruikt in Google Ads. Dit bespaart je dus tijd! Daarnaast kun je met nieuwe diagrammen en rapportagetools die heel effectief zijn, actiegerichte insights in je campagne krijgen. En voor de targeting zijn er nieuwe aanbevelingen beschikbaar gekomen. Zo bereik je nog beter de juiste klanten. In het overzicht dat Google Ads heeft gemaakt, is duidelijk te zien wat de nieuwe functies zijn:

Bron: https://support.google.com/adwords/answer/6306932

De specialisten van InfoTrade werken elke dag met Google Ads en zijn als eerste op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen online marketing. Wij passen de nieuwste functies meteen toe en zorgen voor optimale resultaten voor de campagnes van onze klanten.

Heb jij al ervaring met de nieuwe functies van Google Ads? Wat vind jij er tot nu toe van? Laat het ons weten: bel ons op 023 540 60 85!