Kwalificaties van InfoTrade

Google Partner

Bij de uitrol van Google AdWords in Nederland, in 2003, zijn wij direct met deze vorm van marketing begonnen. Daarmee is een schat aan ervaring opgebouwd waar jij van kunt profiteren. InfoTrade had begin 2005, als één van de eersten een erkend AdWords-specialist in huis. In 2006 is daar voor InfoTrade als bedrijf de kwalificatie ‘Google AdWords Qualified Company’ bij gekomen.

Premier Google Partner Logo

Eind 2013 is de naam van deze kwalificatie veranderd in Google Partner. De programma vereisten daarvoor zijn onder andere:

  • Jaarlijkse bijscholing
  • Certificeringsexamens van de AdWords specialisten
  • Minimale prestatie vereisten v.w.b. de optimalisatie van campagnes voor klanten en minimaal budget wat wordt geoptimaliseerd.

InfoTrade werkt direct samen met Google. Door de korte lijnen die wij hebben is het mogelijk om als eerste de nieuwste producten en diensten aan te kunnen bieden, waardoor je de concurrentie voor kunt zijn.

Informatie van Google over het werken met een externe partner van Google: Hoe werkt Google samen met partners
Check bij Google onze certificering: Ons certificaat bij Google

Google Analytics Qualified Professional

Omdat wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, hebben onze medewerkers inmiddels ook de individuele erkenning “Google Analytics Qualified Professional” behaald.

Voor adverteerders een stukje zekerheid dat ze bij een bedrijf aangesloten zijn dat hun advertentiecampagnes optimaal stuurt, analyseert en maximale transparantie in het rendement biedt.
Als je meer wilt weten over Google Analytics of als je direct een gratis Analytics-account aan wilt maken, kun je de pagina Gratis Google Analytics bekijken.

Bing

Bing is in volume natuurlijk veel kleiner dan Google. Echter zijn zij ook de concurrentie en daarmee de klikprijzen vaak lager dan bij Google. Vooral bij competitieve markten kan Bing als toevoeging erg interessant zijn. Uiteraard hebben de medewerkers van InfoTrade de benodigde accreditatie.