24 mei 2021 4 tips voor dé perfecte homepage! Hoe maak je de perfecte homepage? Dit is een vraag waar veel online marketeers moeite mee hebben. Vooral doordat de homepage het eerste onderdeel is van jouw website wat de… Lees meer
3 mei 2021 De “messy middle” in Nederland! Het proces tussen de eerste touchpoint en de uiteindelijke aankoop van consumenten is erg rommelig. Het onduidelijke middengedeelte in dit proces wordt dan ook de “messy middle” genoemd. In dit… Lees meer
29 maart 2021 De invloed van iOS 14 op jouw Facebook Ads! Je hebt er vast en zeker van gehoord: de nieuwe iOS 14 update van Apple. Zeker als je adverteert op social media kanalen als Facebook of Instagram is dit iets… Lees meer
16 maart 2021 Deze 5 tips laten jouw klanten converteren Het is iets wat iedere marketeer zich afvraagt; hoe zorg ik ervoor dat mijn klanten daadwerkelijk converteren? In onderstaand artikel lees je vijf tips over hoe jij dit voor elkaar… Lees meer
1 februari 2021 Amazon shopping adverteren nu ook mogelijk in Nederland! Het is eindelijk zover! Bedrijven in Nederland kunnen vanaf begin januari 2021 nu ook via Amazon.nl adverteren. Het is mogelijk om te adverteren door gebruik te maken van zowel Sponsored… Lees meer
20 januari 2021 Dé online trends van 2021! 2021 is volop in gang. Om te weten te komen hoe jij jouw klanten in het nieuwe jaar nóg beter kunt bereiken moet je stap voor stap kijken naar nieuwe… Lees meer
16 december 2020 Think with Google: zoektrends van 2020 Op Think with Google kwamen wij een interessant artikel tegen over de zoektrends in 2020. We kunnen 2020 als een chaotisch en historisch jaar omschrijven met onzekerheden op alle vlakken… Lees meer
30 november 2020 Online bestedingen VS schieten omhoog! We lazen met verbazing een artikel in Emerce over de enorme groei van online bestedingen tijdens de feestdagen in de VS. Wellicht is dit mede veroorzaakt door de Corona ontwikkelingen?… Lees meer
20 november 2020 Advies voor bedrijven: maak nu de overstap naar Google Analytics 4 Google Analytics is al jaren dé manier om de statistieken van je website bij te houden. Door een trackingcode aan je website toe te voegen krijg je met je Google-account… Lees meer