19 november 2019

Ook in de automotive branche zijn telefoontjes belangrijke leads. Het is mogelijk, en belangrijk. om deze telefoontjes te meten en zo je Online Marketing campagnes nog verder te optimaliseren. Wij adviseren al jaren adverteerders om gebruik te maken van Call Tracking. Wij maken onder andere gebruik van AdCalls voor Call Tracking. Lees dit artikel als je nog niet bekend bent met Call Tracking. Naast het inzichtelijk hebben van telefoontjes die uit Online Marketing campagnes komen is er nu een voordeel bijgekomen: een koppeling met LEF.

Wat is LEF?

LEF is een lead-management systeem voor snelle lead-kwalificatie en opvolging. Met LEF is het mogelijk om centraal bij te houden vanuit welke verschillende verkeersbronnen leads zijn binnengekomen en wie deze moet opvolgen. De leads worden automatisch gekwalificeerd met o.a. de juiste deadline, belscript en doelstellingen. Door alle leads centraal op te volgen, krijg je inzicht in het conversieratio per verkeersbron.

Call Tracking data in LEF

Met behulp van de integratie tussen kun je in LEF inkomende oproepen verwerken als lead. Je verrijkt dus je data in LEF met je inkomende oproepen.

Wat zijn de voordelen van deze integratie?

  • Je ziet het id van de oproep
  • De afzender van de oproep is zichtbaar
  • De datum en tijdstip van de oproep worden vermeld
  • Duur van de oproep is zichtbaar
  • Je hebt inzichtelijk op welke locatie de oproep is binnengekomen
  • Laatst bezochte pagina voordat de oproep plaatsvond is genoteerd
  • De verwijzende verkeersbron is inzichtelijk
  • Je ziet of de oproep beantwoord/gemist is
  • De beoordeling van de oproep

Ook Call Tracking data koppelen met LEF?

Wij kunnen jou ondersteunen bij de koppeling van deze systemen. Bel ons gerust voor meer informatie op 023 540 6085 of gebruik ons contactformulier.