Conversies die via je website worden gerealiseerd, worden gemeten via Google Analytics. Maar hoe zit dat bij telefonische conversies? Die worden ook gerealiseerd en die wil je ook graag gemeten hebben. Zeker voor high envolvement producten waar iemand goed over moet nadenken voordat diegene op aankoop overgaat, zullen mensen sneller voor bellen. Ze willen graag eerst meer informatie bij dit soort producten, voordat ze op aankoop overgaan. Call Tracking is hiervoor handig om in te zetten als je deze telefonische conversies ook wilt meten.

Google Call Tracking zorgt ervoor dat je die telefonische conversies kunt meten. Het biedt verschillende diensten aan. Zo heb je Call Extension. Hiermee kun je een click-to-call button toevoegen aan een mobiele AdWords-advertentie. En er is een dienst ‘Event Tracking’. Dit zorgt ervoor dat je telefonische oproepen gemeten worden in Google Analytics.

De mogelijkheden

Interesse? InfoTrade doet graag de implementatie van Call Tracking en het beheren ervan. De mogelijkheden die er zijn, passen we aan op jouw behoeften. Zo kunnen wij meten welke online marketing activiteiten tot telefonische conversies leiden. Denk bijvoorbeeld aan je AdWords campagne, of je Bing advertentie, maar ook via de sociale media. Of wil je inzicht krijgen in een AdWords campagne over wat het oplevert, dan koppelen wij het in je Google Analytics account en analyseren de metingen voor je.

Wij bieden een basis-pakket aan via AdCalls. AdCalls is een systeem waar alle telefonische oproepen die via je campagnes binnenkomen worden gemeten en geoptimaliseerd worden voor het behalen van steeds meer conversies. Je hebt hier verschillende pakketten voor. Wij hebben bijvoorbeeld een basis-pakket. Dit basis-pakket bestaat onder andere uit het volgende:

  • Minutenstop (na 200 minuten)
  • Tot 2000 sessies per maand
  • Aangekondigd bellen ingeschakeld (Oproep via InfoTrade)

Dit pakket bieden wij aan voor een prijs vanaf €49.-. 

Of wil je een op maat gemaakt pakket? Dat kan natuurlijk ook! Bel ons op 023 540 6085 of stuur een bericht via het contactformulier voor meer informatie.