Uw campagne succesvol uitbesteed omdat InfoTrade alleen maar AdWords doet!
  • Raet
  • Dununba
  • LeaseTrader
  • Prive
  • Footballplus
  • Hullshof
  • Vlieger
  • Eurosolar
  • Multizaag
  • Raad voor Rechtsbijstand
  • Reed Business event
  • Tafelzeil Online
  • Buffalo
  • Startofferte

Conversie optimalisatie

Meer omzet uit de zelfde marketinginspanningen!
U krijgt veel bezoekers maar u heeft te weinig conversies? Dan is het tijd
voor conversie optimalisatie!

Website scan

De specialisten van Infotrade zullen aandachtig uw website scannen en zo in kaart brengen waar mogelijke verbeterpunten te realiseren zijn. Infotrade geeft adviezen hoe u de knelpunten het beste kan oplossen en zo zorgen wij ervoor dat de bezoekers op uw website blijven en converteren!


"Door conversie optimalisatie die wij samen met InfoTrade hebben uitgevoerd halen we nu een significant hogere omzet uit dezelfde marketing inspanningen."

Jeroen Huigen, Speelgoedindeton.nl

Naar case omschrijving


Conversie optimalisatie testen!

Zijn de knel en verbeter punten in kaart gebracht? dan is het tijd om te testen! InfoTrade beschikt over verschillende tools om uw website te testen. Zo voeren wij A/B en Multivariatie testen uit waarbij de zelfde pagina met verschillende elementen tegen elkaar test. Zo kunnen we zien bij welke versies de bezoekers het beste converteren. Een simpele verandering in de kleur van een knop kan al tot zo tot 30% meer conversies leiden.

Website Optimizer

Google-Analytics-Experimenten


Per 1 augustus 2012 is de Website Optimizer in versimpelde vorm geïntegreerd in Google Analytics. Je vindt het bij "Experimenten" Met deze tool kunnen wij op een eenvoudige manier bijvoorbeeld een a/b test opzetten bijvoorbeeld met als doel het conversiepercentage van een (Google AdWords) bestemmingspagina te verhogen. Niet zelden leiden ogenschijnlijk kleine wijzigingen op de desbetreffende pagina tot sterke verbeteringen (en dus beter rendement!) Het voordeel van deze tool is dat deze gratis is en geïntegreerd is in Google Analytics.

Visual Website Optimizer

Een andere tool voor conversie optimalisatie is de Visual Website Optimizer. Deze betaalde tool gebruiken wij met name om multivariatie testen mee uit te voeren. Een voordeel van de Visual Website Optimizer is dat er na het installeren van een eenvoudige code op de website een vrij uitgebreide test kan worden opgezet. Er kan via het programma een geoptimaliseerde pagina worden aangemaakt. Dus in eerste instantie zonder dat u uw webbureau daarvoor moet inschakelen. U kunt een aantal varianten testen en daar een keuze uit maken. De beste variant vervangt dan uiteindelijk het origineel.

Google Analytics (gratis)

Wat uw bezoekers op uw website doen is essentieel om te weten. Kunnen zij vinden waar zij naar zochten? Waar haken uw bezoekers af en wat zijn de meest succesvolle verkeersbronnen?
Google Analytics is het gratis geavanceerde web analytics programma van Google. Dit programma is gebaseerd op het betaalde systeem van Urchin Software Corporation dat Google in 2005 overgenomen heeft. Voor kleine, middelgrote en grote websites heeft Google Analytics heel erg veel te bieden:
 
Google Analytics is gratis;
Google Analytics is makkelijk te implementeren; (een eenvoudige Google Analytics code op elke website pagina plaatsen)
Google Analytics kan worden geïntegreerd met Google AdWords;
Google Analytics biedt uitgebreide en geavanceerde website informatie. (Het is webbased dus via een browser en een login heeft u overal toegang)
 

Google Analytics: Wat gebeurt er na de klik!

InfoTrade kan desgewenst Google Analytics meenemen in de optimalisatie van uw AdWords campagne. We krijgen dan een beeld van de verhouding tussen de Google AdWords zoekresultaten en de organisch zoekresultaten. Ook krijgen we een beter inzicht in de kwaliteit van uw zoekwoorden. Het gerealiseerde website bezoek kan op zoekwoordniveau worden beoordeeld op basis van bijvoorbeeld gemiddelde tijd op de website, het weigeringspercentage en het aantal pagina's dat een bezoeker heeft bekeken.
Er worden doelen ingesteld (bijvoorbeeld een informatieaanvraag of een bestelling) en op basis van gerealiseerde doelen kan bijvoorbeeld de efficiency worden beoordeeld van (betaalde) links, banner advertising en organisch zoekresultaat.


Google Analytics kan desgewenst ook worden opgenomen in InfoTrade's AdWords Training!

/
*
*

Opmerkingen:

Velden met een * zijn verplicht


 




Vraag een gratis review van uw Google AdWords campagnes aan.

Waarom InfoTrade?

✔ Volledige AdWords specialisatie
✔ Transparant en eerlijk
✔ Ervaring sinds 2004
✔ Ervaring met Internationale AdWords campagnes

Nieuws

Kijk op onze blog voor de laatste nieuwtjes omtrent Google AdWords of volg ons op onderstaande social media.